fredag 4. januar 2013

Julegaver


Det ble så jeg ga bort mange hjemmestrikkede julegaver denne jula og. Disse to luene ble gitt til to jenter jeg kjenner. Den blå er ei mariuslue i Arne og Carlos design, jeg synes den er så tøff at jeg skal strikke en til meg selv og. Den andre er strikket i oppskrift fra Viking garn. Ei søt og fargerik lue. 



 Jeg ble ei vending hekta på å strikke selbuvotter. Ble flere par enn planlagt i svart og hvitt da jeg klarte strikke dem i forskjellig størrelse. Her er svarte og hvite til min mor og grå og hvite til min søster. 




Strikket et par i rødt og hvitt. De ble gitt til  Marte, min blogg-kompanjong. Tror de falt i smak.





Da jeg skulle ta bildene her og tok vottene med ut i dagslys oppdaget jeg at jeg hadde brukt bleket og ubleket hvitt om hverandre. Ett par i bleket hvitt, mens ett annet par hadde fått bleket tommel mens resten var strikket i ubleket. Ikke den beste overraskelsen å få rett før man skal pakke inn gavene.


Nå har jeg strikket så mye at det kjennes godt i armene. Bør vel prøve å ta en pause, men det er ikke lett, nye prosjekter er i sving. 






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar