lørdag 27. oktober 2012

Nok et par Selbuvanter

Så ble det et par vanter til da! Det har seg slik at jeg av og til spiller online-spill  og gjennom dette så treffer jeg en del snille mennesker. Kanskje en underlig hobby og ha attåt strikking, men slik er det. En gang i året, de siste 3 årene har noen av de jeg spiller med møttes rundt om kring i Europa. Denne gangen var det Norge som sto for tur, og vi endte opp i Kristiansand. Hytte tilbudet som passet vårt behov best fant vi altså der. 

En av disse heldige utvalgte spillerne har fått sin første sønn, så jeg fikk da dette innfallet om å strikke selbuvotter til den nyfødte. Ekstra artig å gi det til en som er fra Nederland også, så vottene blir nok ekstra unike der nede. Og selbuvottens mønstre må jo spredes mest mulig. 

Jeg kom litt sent igang, men heldigvis gikk strikkepinnene gjennom sikkerhetskontrollen og jeg kunne gjøre dem ferdig før gavemottakeren ankom huset i Kristiansand. Jeg tror han ble glad, og lovet meg bilder av vottene på gutten når han blir stor nok til å bruke dem.
I mens jeg venter på det, får vi klare oss med et bilde av vottene tatt på den slitte sofaen i huset i Kristiansand. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar